محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

اولین مروارید ها

1391/12/9 13:24
نویسنده : امین👨
249 بازدید
اشتراک گذاری

دقیقا تو 8 ماه و 2 روزگی اولین مرواریدهای نفس مامان خودنمایی کردن.

وااااااااای که چقدر خوشحال شدم وقتی دندونت رو دیدم.داشتم بهت شام میدادم که یهو دستم به یه چیز تیز کوچولو رو لثت خورد.سریع به بابایی گفتم بابا هم با خوشحالی اومد دندونت رو ببینه حالا مگه تو لبات رو از رو هم برمیداشتی.....

من بدو بدو رفتم به مامان جون اینا گفتم وقتی اومدم پایین بابا گفت موفق شدم دیدمشون 2 تا بودن هورا

آخه من فکر میکردم 1 دونست چون خیلی کوچولو بودن با دست که لمس میکردم 2 تا احساس نمیشد.

خلاصه بسی دوق و شادی کردیم...........

راستی واسه 8 ماهگیت که رفتیم کنترل رشد وزنت 9600 و قدت 75 بود.

هزار ماشالا هرروز کارات با مزه تر و شیطونیات بیشتر میشه. الان اصلا تمایلی به چهار دست و پا نشون نمیدی دوست داری ما دستات رو بگیریم تا تو راه بری هر جا باشی خودت رو به ما میرسونی و از پاهای ما میگیری و بلند میشی و یه شیرین بازیایی میکنی که آدم نمیتونه بغلت نکنه و راه نبردت.

البته ناگفته نماند که بابا و باباجون تو امر راه بردن تو خیلی حوصله به خرج میدن و همیشه پایه راه بردنت هستن چشمک

وقتی خودت دست میگیری از جایی بلند میشی چند قدمی هم میتونی به پهلو برداری.

وقت غذا خوردن هم که دوست داری همش خودت غذا بخوری اگه چیزی به دستت ندم که خودت بخوری اصلا نمیذاری بهت غذا بدم و همش قاشق رو از من میگیری......

یه کار دیگت اینه که وقتی کسی نماز میخونه با سرعت نور خودت رو بهش میرسونی و مهر رو برمیداری و میخوریش. تنها کاریه که همچنان ادامه داره و انجامش میدی.......

خیلی علاقه داری که بری تو اتاق ها و به همه جا سرک بکشی!

تازگی دست دست هم یادگرفتی.

بابا و ماما هم گاهی میگی. معمولا ماما رو وقتی میگی که جایی گیر کرده باشی و هیچ کاری ازت بر نمیاد!

همیشه شاد وسالم باشی عزییییییزم.

 عکس ها ادامه مطلب.....

 

اینم اولین عکس بعد از پیدایش دندون

البته دندونی که دیده نمیشه......

امین

امین

سرگرمی های عسلممممممم

امین

امین

 

گشت وگذار تو خونه

امین

اینم از استراحت بعدش..

 

امین

موهام قشنگهههههه؟؟

امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره جون
26 اسفند 91 10:22
ای جووووووووونم خاله من چقد تو رو دوست دارم آخه بوووووسش به اون لپات و اون لبای خندونت .. چه فشن شدی توووووووو