محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

تولدت مبارک عشق من

1392/6/1 9:04
نویسنده : امین👨
793 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم!

یک بهار... یک تابستان .... یک پاییز... یک زمستان را دیدی...

از این پس همه چیز جهان تکراریست....

همه چیز جز...

مهربانی .

                                                                                                  (نیما یوشیج)

 

مهربونم تولدت مبارک همیشه آرزوی بهترین هارو واست دارم.

یک سال از سال های زیبای زندگیت گذشت و به نظر من خیلی زود گذشت با وجود همه ی سختی ها و شیرینی هاش.

عزیزکم الان انقدر شیرین و بامزه شدی که واقعا نمی دونم چطور کارات رو توصیف کنم.

_ از راه رفتنت بگم که کاملا مسلط شدی انقدر تند تند راه میری که گاهی اوقات به دویدن تبدیل میشه.

_وقتی از زمین بلند میشی میگی داع لِ ( یا علی)

_صدای ببعی و هاپو و گاو و اسب  رو در میاری.

_وقتی ازت میپرسم مامان رو دوست داری میگی آآآآآ ره

_آهنگ هم که میزاریم شروع می کنی به دست زدن و رقصیدن که واقعا رقصت دیدنیه

_ خودت رو شکل ماهی میکنی که خیلی ناز و خوردنی میشی.

_رقصیدنت که واقعا دیدنیه. قربونت بشه مامان قلبقلب

 تا یادم نرفته بگم که وزنت 11.400 قدت 80  و دور سرت 48.5 بود و تا این لحطه 4 تا دندون خوشگل داری 2  تا بالا و 2 تا پایین.

 

 

امین و کادوی تولدش که بسی ذوق زده شد و همچنان عاشق دوچرخه سواری!

و به قول خودت قان قان قان

امین

امین

و....

بزرگ مرد کوچک من بعد از نوش جون کردن واکسن یک سالگی

امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)