محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

9 ماه و نیمه شدن پسرم

1392/1/19 19:54
نویسنده : امین👨
439 بازدید
اشتراک گذاری

نفس من الان 9 ماه و نیمه شدی و هر روز کارای جدیدتری یاد میگیری و پیشرفتت بیشتر میشه....

وقتی میام از کارایی که انجام میدی واست بنویسم کلی رو فراموش میکنم اما سعی میکنم بیشترش رو واست بنویسم .

اول از کاری مینویسم که کلی واسش دوق کردم ....

خونه مامانی که بودیم تو 9 ماه و 6 روزگی تونستی بایستی و چند قدم مستقل برداری ،هوراااااااتشویق چقد من و بابا از دیدن گام برداشتنت ذوق کردیم. واقعا اون لحظه دیدنی بود.

از اون موقع به بعد هم خیلی مواقع مستقل گام برداشتی و ما همون قدر دوق کردیم.

بیشتر مواقع واسه اینکه توجه همه به سمتت جلب شه مستقل می ایستی و دستات رو بالا میگیری و به همه نگاه میکنی تا تشویقت کنن.عاااااااااااشق این حرکتتم نفسم

وقتی میگیم دست بزن تند تند دست میزنی و میگی دَ دَ  دَ دَ

هرموقع هم تلوزیون روشنه یا آهنگی میشنوی دست میزنی

بای بای کردن رو یادگرفتی.وقتی میخوایم بریم بیرون با اون دستای خوشگل و کوچولوت تند تند بای بای میکنی.

گوشی رو کنار گوشت می گیری و اَلو میکنی.

وقتی لباس تنت میکنم میگم میخوایم بریم دَدَر تو هم هی پشت هم میگی دَدَ دَدَ دَدَ

هرکس هم که از خونه میره بیرون واسش گریه میکنی کلا دوست داری همه دورت باشن و باهات بازی کنن.قربونت بره مامان

بوس کردن رو هم یاد گرفتی البته هرچقد بهت میگیم بوس کن نمیکنی ! بیشتر غافل گیر میکنی...

مثلا وقتی شیر می خوری بعدش بوسم میکنی یا میبریمت بیرون بوس میکی.و بیشتر من رو بوس میکنی و اگه تشویقت کنم هی پشت سر هم این کارو تکرار میکنی.ماچ

خیلی دوست داری خودت غذا بخوری و وقتی میخوام بهت غذا بدم حتما باید یه چیزی بدم دستت خودت بخوری تا بتونم غذاتو بدم........

یه کتاب داری که عگس حیوون هارو داره میشینی صدای حیوونارو برات میگم نمیدونم چه حکمتیه که هر موقع به مرغ و خروس می رسیم کلی میخندی.

وقتی که تنهایی خودت کتابت رو برمیداری ورق میزنی و با خودت به زبون خودت می خونی.نفس منی پسر گلممممممم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)